مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:002021-07-25سياسي

خدمت رسانی 15 مرکز درمانی نیروی دریایی سپاه به هموطنان


فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دشمنان با تمام توان مقابل انقلاب اسلامی ایستاده اند، گفت: باید با تفکر انقلابی و به عنوان سرباز انقلابی مانع اجرای نقشه های دشمنان شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در آیین بهره برداری از ساختمان اورژانس، رادیولوژی و آزمایشگاه سپهبد شهید سلیمانی بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی در چالوس با تاکید بر اینکه باید همواره انقلابی فکر و عمل کنیم گفت: تلاش برای رفع مشکلات مردم و خدمت صادقانه باید در اولویت باشد و تمام خدمات و تلاش ما نیز در این راستا خواهد بود.

سردار تنگسیری افزود: به فرموده مقام معظم رهبری چالوس قدمگاه بیش از 21 هزار شهید گیلان و مازندران بوده و توسعه و ارتقای وضعیت سلامت آن، کوچک ترین خدمت ما به این سرزمین است.

وی در ادامه تصریح کرد: ارتقا و توسعه مراکز درمانی نیروی دریایی سپاه یکی از اهداف این نیرو در راستای خدمت رسانی به مردم بوده است؛ ما به نوکری مردم افتخار می کنیم و از کادر درمان در جهت خدمت صادقانه به مردم تشکر و قدردانی می کنیم.

دریادار تنگسیری با بیان اینکه 15 مرکز درمانی نیروی دریایی سپاه در حال خدمت به مردم هستند یادآور شد: در نیروی دریایی سپاه در حوزه درمان اقدامات بسیار بزرگی از سوی فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 15 مرکز درمانی نیروی دریایی سپاه به هموطنان

خدمت رسانی 15 مرکز درمانی نیروی دریایی سپاه به هموطنان