مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:352021-07-25پزشكي

اصناف سهل انگار به موازین بهداشتی پلمب می شوند


مدیر سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: اصنافی که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه زدن ماسک سهل انگاری کنند، واحدهای صنفی آنها پلمب و تا آخر کنترل خیز پنجم بسته خواهد شد.

- ایسنا/اردبیل مدیر سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: اصنافی که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه زدن ماسک سهل انگاری کنند، واحدهای صنفی آنها پلمب و تا آخر کنترل خیز پنجم بسته خواهد شد.

صامت صالحیان سوم مرداد در جریان بازدید ناظران سلامت محیط کار دانشگاه علوم پزشکی در اردبیل اظهار کرد: با تشدید موج پنجم کرونا در اردبیل و نوع جهش یافته ویروس کرونا تمام تلاشمان بر این است تا اصناف را موظف به رعایت شیوه نامه های بهداشتی بکنیم ولی عجیب اینکه برخی از صاحبان صنوف از زدن ماسک امتنا کرده و در این مسیر مقاومت نشان می دهند.

وی به پایین آمدن آمار رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح اصناف و بازاریان اشاره کرد و گفت: در کنار بی توجهی مردم به این پروتکل ها، برخی از اصناف این شیوه نامه ها را رعایت نمی کنند که در مقابله با این جرم آشکار پلمب بعد از تذکر چندین باره راه حل نهایی ماست که قطعا در این زمینه با کسی مماشات نخواهیم کرد.

مدیر سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: ناظران بهداشت موضوع خطیر فعالیت اصناف را سهل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف سهل انگار به موازین بهداشتی پلمب می شوند

اصناف سهل انگار به موازین بهداشتی پلمب می شوند