مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:352021-07-25سياسي

زمان اخذ مجوز سرمایه گذاری در خراسان شمالی به صفر برسد


استاندار خراسان شمالی با اشاره به لزوم رفع موانع سرمایه گذاری در استان، گفت: باید زمان اخذ مجوز سرمایه گذاری در خراسان شمالی به صفر برسد.

- ، محمد علی شجاعی صبح یک شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت درگاه سرمایه گذاری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید تمام شرایط لازم جهت سرمایه گذاری در این استان فراهم شود به طوری که در حوزه صدور مجوزها در سطح کشور زبانزد شویم و زمان اخذ مجوزها به صفر برسد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مسیر سرمایه گذاری در کشور دلسرد کننده است، گفت: ورود سرمایه گذاری بخش خصوصی به معنای برداشتن باری از دوش حاکمیت در راستای ایجاد اشتغال و آباد کردن سفره مردم است.

وی با تاکید بر ایجاد شرایط آسان تر برای حضور سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران بومی در استان، افزود: نباید سرمایه گذاران خراسان شمالی رغبتی به حضور در سایر استان ها باشند.

شجاعی گفت: برای تحقق این موضوع باید از اعمال نظر شخصی و گذاشتن شروط بی مورد پرهیز کرد و فرایند صدور مجوزها منطبق با چارچوب و قوانین باشد.

استاندار خراسان شمالی به بروز بودن و شفاف بودن اطلاعات درگاه سرمایه گذاری استان و معرفی مزیت های خاص استان برای سرمایه گذاران تاکید کرد و بیان داشت: هیچ کاری نباید شتابزده انجام شود ضمن آنکه به خاطر مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان اخذ مجوز سرمایه گذاری در خراسان شمالی به صفر برسد

زمان اخذ مجوز سرمایه گذاری در خراسان شمالی به صفر برسد