مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:352021-07-25اقتصادي

سرما و یخبندان جرقه ای برای کارآفرینی/جوانه زدن لیموترش در لحظات سفید


محمدنژاد پرورش دهنده لیموترش و کارآفرین درباره کارش می گوید؛ جرقه احداث گلخانه لیموترش از سال 95 با بارش برف و زمانی که باغ مرکبات مان از سرما و یخبندان خشک شد آغاز شد و سبب شد کشت گلخانه ای لیموترش را آغاز کنیم و اکنون به مرحله ای رسیدیم که با توصیه های .

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اقتصادی چند سالی است که جهاد کشاورزی بر روی کشت های گلخانه ای مانور فراوانی می دهد به گونه ای که کشت گلخانه ای را جزء یکی از چند سیاست اولویت دار مجموعه کاری خود لحاظ کرده است.

پرورش لیموترش به روش گلخانه ای از مواردی است که با تغییر الگوی کشت توانسته جایگاه خود را بین علاقه مندان به کار کشاورزی پیدا کند.

کارشناسان کشاورزی تغییر الگوی کشت در مازندران را با توجه به تغییرات اقلیمی حادث شده ضروری می دانند اما اعتقاد آنها بر این است این تغییرات باید حساب شده باشد و کشاورزان با آگاهی و اطلاعات لازم از منطقه خود اقدام به تغییر الگوی کشت کنند.

به اعتقاد آنها، برای اصلاح الگوی کشت در گام نخست باید داده ها و اطلاعات در اختیار بهره بردار قرار گیرد و بر مبنای آن تغییرات را محاسبه و بر این اساس الگوی کشت را تعیین کنند.

  کارشناسان، توسعه کشت های گلخانه ای را روشی مناسب در شرایط تغییرات اقلیمی و کمبود آب عنوان می کنند و دولت هم با پرداخت تسهیلات ارزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرما و یخبندان جرقه ای برای کارآفرینی/جوانه زدن لیموترش در لحظات سفید

سرما و یخبندان جرقه ای برای کارآفرینی/جوانه زدن لیموترش در لحظات سفید