مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:352021-07-25اقتصادي

خرید تضمینی 115 هزار تن محصولات کشاورزی از کشاورزان قزوینی


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای فصل برداشت حدود 115هزار تن محصول شامل گندم و کلزا به شکل تضمینی از کشاورزان استان خریداری و ذخیره سازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین مجید اسماعیلی با اعلام این خبر اظهار کرد: از این میزان محصول خریداری شده، چهار هزار و 702 تن به کلزا و مابقی نیز مربوط به گندم اختصاص دارد.

وی افزود: پرونده خرید تضمینی دانه های روغنی یا همان کلزا در استان قزوین بسته شده اما خرید تضمینی گندم در استان همچنان ادامه دارد.

اسماعیلی در خصوص نحوه پرداخت مطالبات کشاورزان گفت: 100 درصد مطالبات کلزاکاران استان بابت فروش محصول خود به دولت در طرح خرید تضمینی معادل 490 میلیارد ریال پرداخت و همچنین 98 درصد مطالبات گندم کاران استان نیز با آنان تسویه شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: پیش از آغاز کار خرید تضمینی گندم در استان با هماهنگی های انجام شده مقرر شد مطالبات گندم کاران استان در کم ترین زمان ممکن پرداخت شود؛ از این رو امسال پرداخت مطالبات کشاورزان برای فروش تضمینی محصولات خود در زمان کوتاه تری انجام شد و انتظار آنان برای دریافت مطالبات به کمتر از یک هفته کاهش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی 115 هزار تن محصولات کشاورزی از کشاورزان قزوینی

خرید تضمینی 115 هزار تن محصولات کشاورزی از کشاورزان قزوینی