مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:352021-07-25سياسي

امکان بهره برداری های متنوع از بناهای ارزشمند و تاریخی فراهم شود


سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بهره برداری از بناهای تاریخی واجد ارزش محدود به کاربری فرهنگی و هنری نشود، گفت: باید امکان بهره برداری های متنوع از بناهای ارزشمند و تاریخی فراهم شود.

- سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بهره برداری از بناهای تاریخی واجد ارزش محدود به کاربری فرهنگی و هنری نشود، گفت: باید امکان بهره برداری های متنوع از بناهای ارزشمند و تاریخی فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اعطا در جریان بررسی یک فوریت طرح فرآیند اعطای تسهیلات تعریف کاربرد و بهره برداری از اماکن تاریخی ثبت شده و واجد ارزش ثبت نشده شهر تهران و لایحه شهردار تهران در خصوص فرآیند صدور پروانه مرمت و بهره برداری از بناهای تاریخی و ارزشمند شهر تهران گفت: این طرح باید زودتر به سرانجام می رسید و متقاضیان به دلیل اینکه قاعده مشخصی در بهره برداری از ساختمان ها و بناهای واجد ارزش تاریخی وجود ندارد، روندهای پیچیده و مسیر سختی را طی می کنند.

وی افزود: این دیدگاه و گرایش را دنبال کردیم که بناهای واجد ارزش که بخش زیادی از آنها نیز ثبت نشده اند بتوانند بدون اینکه تخریب و نوسازی شوند در جهت حفظ هویت شهر، بافت های شهر، سیما و منظر شهر، معماری با ارزش دوره جدید حفظ شوند و از آنها استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان بهره برداری های متنوع از بناهای ارزشمند و تاریخی فراهم شود

امکان بهره برداری های متنوع از بناهای ارزشمند و تاریخی فراهم شود