مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-25اقتصادي

ضرورت افزایش صادرات غیرنفتی با هدف خنثی سازی تحریم ها


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس گفت: امروز با توجه به وابستگی اقتصاد ایران به درآمدهای نفتی، افزایش صادرات غیرنفتی با هدف خنثی سازی تحریم ها، - ایسنا/فارس عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس گفت: امروز با توجه به وابستگی اقتصاد ایران به درآمدهای نفتی، افزایش صادرات غیرنفتی با هدف خنثی سازی تحریم ها، ضرورت دارد.

نادر طیبی یکشنبه سوم مرداد در جلسه بررسی راهکارهای توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی کشور، گفت: آیین نامه اجرایی حمایت های دولت از صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی، اقدام موثری در جلوگیری از رقابت های مخرب خواهد بود.

او افزود: همچنین بررسی و ارائه نظرات کارشناسی فعالان بخش خصوصی در خصوص این آیین نامه می تواند به حفظ و توسعه بازارهای صادراتی موجود و زمینه سازی برای نفوذ در بازارهای جدید صادراتی کمک کند.

طیبی اظهار کرد: امروز با توجه به وابستگی اقتصاد ایران به درآمدهای نفتی، افزایش صادرات غیرنفتی با هدف خنثی سازی تحریم ها، ضرورت دارد.

او اضافه کرد: صادرات به کشورهای منطقه بهترین گزینه برای گسترش صادرات غیرنفتی کشور است که تحقق این هدف، مستلزم توسعه بازار این کشورها با برنامه ریزی و اقدامات حمایتی و موثر از سمت دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش صادرات غیرنفتی با هدف خنثی سازی تحریم ها

ضرورت افزایش صادرات غیرنفتی با هدف خنثی سازی تحریم ها