مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-25اقتصادي

تخصیص 171 میلیارد تومان اعتبار راه روستایی در مازندران


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: در سال جاری 171 میلیارد تومان اعتبار برای راه های روستایی استان درنظر گرفته شده است.

- مفید غلامی راد امروز در جلسه بررسی وضعیت پروژه های راه و آب روستایی مناطق محروم ساری که بابایی کارنامی نماینده مردم این شهرستان و فرماندار نیز حضور داشتند با بیان اینکه اعتبارات در شورای برنامه ریزی استان و شهرستان توزیع می شود، گفت: پروژه ها در کمیته های برنامه ریزی مشخص و اجرا می شود.

وی با اظهار اینکه اعتبارات بین مناطق محروم توزیع می شود،تصریح کرد: در سال جاری ظرفیت هایی در قانون گنجانده شده که می توان اقدامات سریع تر و هدفمندتری داشته باشیم.

غلامی راد افزود: قانون گذار به مناطق محروم به نسبت بودجه های سنواتی توجه بیشتری داشته است و اعتباراتی ویژه نمایندگان برای مناطق محروم و محرومیت زدایی، اعتبارات راه روستایی و غیره ازجمله موارد است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به افزایش اعتبارات راه روستایی خاطرنشان کرد: سال پیش 10 میلیارد تومان اعتبارات راه روستایی داشتیم که امسال این میزان به 171 میلیارد تومان رسیده است.

وی یادآور شد: همچنین 100 میلیارد تومان اعتبار آب روستایی نیز ابلاغ شده و در تبصره های بودجه نیز ظرفیت های خوبی برای محرومیت زدایی دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 171 میلیارد تومان اعتبار راه روستایی در مازندران

تخصیص 171 میلیارد تومان اعتبار راه روستایی در مازندران