مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-25سياسي

پیشتازی همدان در واکسیناسیون کرونا


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: همدان پیشتاز واکسیناسیون علیه کروناویروس در میان سایر استان های کشور است.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: همدان پیشتاز واکسیناسیون علیه کروناویروس در میان سایر استان های کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی آزادبخت یک شنبه 3 مردادماه در کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس تا الان 91 ستادکرونا در استان برگزار شده که 901 مصوبه داشتیم که 20 جلسه و 182 مصوبه در سال 1400 رخ داده است.

آزادبخت با بیان اینکه اقدامات خوبی در ستاد مدیریت کرونا استان صورت گرفته، تصریح کرد: 99 درصد مبتلایان به کروناویروس در استان افرادی بودند که عادی انگاری بیماری باعث شده پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرستان فامنین در وضعیت زرد کرونایی، شهرستان های رزن، درگزین، بهار، تویسرکان و اسدآباد در وضعیت نارنجی و شهرستان های همدان، ملایر، نهاوند، اسدآباد و کبودراهنگ در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه سلامت مردم اولویت ماست، گفت: برای قطع زنجیره بیماری نیازمند همکاری مردم برای رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی همدان در واکسیناسیون کرونا

پیشتازی همدان در واکسیناسیون کرونا