مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-25سياسي

لزوم تشکیل شورای محلات در جهرم/ اعضای شورا در کنار مردم باشند


منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر جهرم حضور در بین مردم را امری ضروری برای مسؤولان و مدیران دانست و گفت: حضور در بین مردم و شهروندان به صورت منظم بسیار لازم و ضروری است و نمایندگان مردم نباید از مردم دور باشند.

- مجتبی رحمانیان در گفت وگو با خبرگزاری فارس در جهرم اظهار داشت: شهروندان باید به امکانات شهری دسترسی داشته باشند و در این جهت شوراهای محلات به ما کمک می کند که بتوانیم مسائل و مشکلات محلات را روزانه دنبال کنیم.

وی افزود: قطعا در شورای ششم، شورای محلات را راه اندازی می کنیم و در هر محله، یک مرکز را برای بیان مشکلات خرد و کلان شهروندان تعیین و مشخص می نماییم.

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر جهرم هدف از راه اندازی و تشکیل شورای محلات را شناخت و ارائه مشکلات به شورای شهر عنوان کرد.

  رحمانیان تاکید کرد: کمیسیون های تخصصی شورای شهر با دقت تشکیل خواهد شد و خوشبختانه هر کدام از منتخبین این دوره در حوزه و مسائل مختلف تجربه دارند.

  وی گفت: جهرم معضلات فراوانی دارد و دلیل حضور ما در این عرصه هم به همین دلیل بود و قطعا با استفاده از ظرفیت مردم، نخبگان، صاحب نظران و … می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

  جوان ترین منتخب دوره ششم شورای شهر جهرم با بیان اینکه مهم ترین اولویت شورای ششم، انتخاب شهردار است، گفت: تا قبل از ورود به شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل شورای محلات در جهرم/ اعضای شورا در کنار مردم باشند

لزوم تشکیل شورای محلات در جهرم/ اعضای شورا در کنار مردم باشند