مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:202021-07-25سياسي

روز عید سعید غدیر 110 هزار پرس غذا در فارس توزیع می شود


رییس ستاد برگزاری نماز جمعه شیراز اعلام کرد که این ستاد به مناسبت عید غدیر در طرح بزرگ «اطعام غدیر» 110 هزار پرس غذا در سراسر فارس توزیع می کند.

- ایسنا/فارس رییس ستاد برگزاری نماز جمعه شیراز اعلام کرد که این ستاد به مناسبت عید غدیر در طرح بزرگ اطعام غدیر 110 هزار پرس غذا در سراسر فارس توزیع می کند.

احمد فخارزاده یکشنبه سوم مرداد به خبرنگاران، گفت: امسال در ستاد نماز جمعه شیراز طرحی را آماده کرده ایم تحت به عنوان طرح 1432 و با گذشت یک هزار و 432 سال از واقعه غدیر طرح بزرگ اطعام غدیر را ساماندهی می کنیم.

او افزود: 14 هزار پرس غذا را ویژه شهر شیراز در نظر گرفته ایم که بین نیازمندان و ارادتمندان به حضرت امیرالمومنین (ع) توزیع خواهد شد.

فخارزاده با بیان اینکه خیران استان می توانند در برگزاری این طرح اطعام شرکت کنند، استانی بودن را از ویژگی های این طرح عنوان کرد که از ظرفیت های درون استانی برای آن اجرای استفاده می شود.

او با اشاره به پویش مردمی هر خانواده یک پرس غذا برای نیازمندان ، بیان کرد: هر خانواده با مبلغ 25 هزار تومان می تواند در این طرح سهیم شود تا در روز عید سعید غدیر اطعامی در اختیار نیازمندان قرار دهند.

رییس ستاد برگزاری نماز جمعه شیراز ادامه داد: همچنین ویژه برنامه ای برای روز عید غدیر در مسجد جامع شهدا پیش بینی شده که نقش موثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز عید سعید غدیر 110 هزار پرس غذا در فارس توزیع می شود

روز عید سعید غدیر 110 هزار پرس غذا در فارس توزیع می شود