مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-25سياسي

استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای نشر ارزش های دفاع مقدس


سرپرست دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان گفت: استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد مرتبط با نشر ارزش های دفاع مقدس در استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، قاسم شریفی، سرپرست دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان ظهر امروز در کارگروه جوانان و تشکل های مردم نهاد ستاد بزرگداشت دفاع مقدس در استان سمنان در سالن جلسات کوثر استانداری اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از ماندگارترین حماسه های ملت دین مدار، فهیم، بصیر و انقلابی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

او گفت: دفاع مقدس دارای پیامدها و دستاوردهای ارزشمند و عظیمی در حوزه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، نظامی، امنیتی و سایر موارد بوده است.

سرپرست دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان اضافه کرد: ظرفیت و توانمندی های مادی و معنوی ملت ایران با قدرت بالای بسیجی گری امام راحل (ره)، سرنوشت جنگ را به نفع ایران اسلامی تغییر داد.

شریفی بیان کرد: با شکل گیری فرهنگ ایثار و بسیجی، ذخیره ای تمام نشدنی برای ملت ایران و امت اسلامی در عرصه دفاع از ارزش ها و مقابله با تهدیدات شکل گرفت.

او گفت: یاد شهدای گران قدر عملیات مرصاد و معلم شهید، سردار اخلاقی را گرامی می داریم؛ کارگروه هایی ذیل ستاد بزرگداشت دفاع مقدس استان فعالیت دارند که این کارگروه نیز به مطابق انتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای نشر ارزش های دفاع مقدس

استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای نشر ارزش های دفاع مقدس