مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-25ورزشي

80 میلیارد ریال برای تقویت ورزش شهرستان گناوه پیش بینی شد


در سال جاری نزدیک به 80 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان برای تقویت زیرساخت های ورزشی در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا مهرجو ظهر یکشنبه در دیدار با امیر خسروانی ورزشکار اعزامی این شهرستان به مسابقات پارالمپیک توکیو با آرزوی موفقیت برای همه ورزشکاران شهرستان در میادین ورزشی اظهار داشت: شهرستان گناوه دارای ظرفیت ها و استعدادهای زیادی در رشته های مختلف ورزشی است که علیرغم کمبود امکانات و زیرساخت ها باز هم شاهد درخشش و شکوفایی ورزشکاران شهرستان در همه میادین مختلف ورزشی هستیم.

فرماندار گناوه افزود: علیرغم نگاه ویژه و گام های بسیار خوبی که در نظام جمهوری اسلام به ویژه دولت یازدهم دوازدهم برای ورزش شهرستان برداشته شده ولی هنوز در حوزه ها مختلف تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی با اشاره به اینکه دولت نگاه ویژه ای به بخش ورزش در شهرستان دارد گفت: در سال جاری نزدیک به 80 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان برای تقویت زیرساخت های ورزشی در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در حوزه ورزش نتایج پرباری برای جامعه به همراه دارد ادامه داد: هر چه بتوانیم در حوزه ورزش سرمایه گذاری کنیم نتایج بهتری به همراه دارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 میلیارد ریال برای تقویت ورزش شهرستان گناوه پیش بینی شد

80 میلیارد ریال برای تقویت ورزش شهرستان گناوه پیش بینی شد