مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:102021-07-25فناوري

ایران با وجود تحریم نمی تواند میزبان شرکت های خارجی باشد؟


یک حقوقدان فضای مجازی با انتقاد از طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» اظهار کرد که شرکت های خارجی چندملیتی با کشوری مانند ایران با وجود تحریم های مالی و حقوق بشری، - یک انتقاد از طرح  حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی ایران با وجود تحریم نمی تواند میزبان شرکت های خارجی باشد؟ یک حقوقدان فضای مجازی با انتقاد از طرح  حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی اظهار کرد که شرکت های خارجی چندملیتی با کشوری مانند ایران با وجود تحریم های مالی و حقوق بشری، همکاری نمی کنند و از طرف دیگر، پیام رسان ها و موتورهای جست وجوی بومی نشان داده که ما تجربه موفقی برای فراهم کردن زیرساخت های لازم را در این حوزه نداریم.

محمدجعفر نعناکار در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی اظهار کرد: این طرح از جهاتی طرح خوبی است.

به طور کلی این که ما در حوزه حکمرانی سایبری یک رویکرد داشته باشیم، اتفاق مثبتی است، زیرا نه تنها در ایران بلکه در همه کشورها سیاست های کلی وجود دارد.

به نظر می رسد این طرح می خواهد فضای سایبری را ساماندهی کند و همین که یک فهم ایجاد شده که باید برای فضای سایبری و شبکه ملی اطلاعات سیاست گذاری کلان وجود داشته باشد و قاعده مند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران با وجود تحریم نمی تواند میزبان شرکت های خارجی باشد؟

ایران با وجود تحریم نمی تواند میزبان شرکت های خارجی باشد؟