مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-25اقتصادي

تزریق روزانه 500 هزار دُز واکسن کرونا/چرا واکسن های خارجی دیر به ایران می رسند؟


دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران با تاکید بر اینکه این جمعیت هنوز مجوزی برای مشارکت در امر واکسیناسیون عمومی دریافت نکرده است گفت:سرعت واکسیناسیون از 50 هزار به 500 هزار دز در روز رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،محمدحسن قوسیان مقدم، سخنگو و دبیرکل به کشور را دریافت کرد ؛ متعهد شدیم 10 میلیون دز واکسن را وارد کنیم که تا به امروز 10 میلیون و 400 هزار دوز واکسن کرونا توسط هلال احمر وارد شده و آخرین محموله آن هم صبح امروز یکشنبه 3 مرداد با ظرفیت بیش از 1 میلیون دز وارد کشور شد.

وی تاکید کرد: تهیه واکسن کاری بسیار مشکل است و توفیق ما در تهیه واکسن در عرصه بین الملل بسیار ضعیف بوده است.

هفته گذشته دست اندرکاران جمعیت هلال احمر با رییس جمهور منتخب جلسه ای داشتند که اعلام شد باید تلاش مضاعف داخلی و خارجی برای تهیه و تامین واکسن صورت گیرد و ما هم طب روال سابق تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با همکاری شرکای خارجی خود بتوانیم واکسن را تهیه کنیم.

قوسیان مقدم با تاکید بر اشاره رسانه ها بر تعهد 30 میلیون دز واکسن وارداتی توسط هلال احمر گفت: ما هنوز توفیقی برای تعهد این ظرفیت واکسن نداشته ایم؛ اگرچه در حال تلاش هستیم تا این ظرفیت و یا حتی بیشتر را برنامه ریزی  و وارد کنیم و پیش مردم شرمنده نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق روزانه 500 هزار دُز واکسن کرونا/چرا واکسن های خارجی دیر به ایران می رسند؟

تزریق روزانه 500 هزار دُز واکسن کرونا/چرا واکسن های خارجی دیر به ایران می رسند؟