مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-25سياسي

خشکسالی نباید بهانه ای برای عدم مدیریت مناسب در حوزه آب باشد


رییس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه خشکسالی نباید بهانه ای برای عدم مدیریت مناسب در حوزه آب باشد، گفت: برخی مشکلات روستاهای یزد تاسف بار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار صبح یکشنبه در آیین افتتاحیه ایستگاه تلویزیونی روستای مزرعه میان بخش خضرآباد یزد با اشاره به اینکه پیش از این مراسم مشکلات روستا از طرف یکی از فرهنگیان روستا بیان شد، اظهار داشت: واقعاً این تاسف بار است که پس از چهار دهه ما همچنان شاهد آن هستیم که مشکلاتی در روستاها وجود دارد که نتوانستیم آنها را حل کنیم.

وی تصریح کرد: بحث خشکسالی یک موضوع است ولی مدیریت آب هم بحث مهمی است و نمی توان همه موارد را به گردن خشکسالی انداخت و از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: همین قنواتی که روستاها از آن بهره مند هستند و حاصل تلاش و ابتکار عمل پیشینیان ماست، اگر لایروبی شود بسیاری از مسائل برطرف می شود.

جوکار با تاکید بر اینکه دغدغه مردم روستاها برای رفع این مشکلات کاملاً به حق است و باید رسیدگی شود ادامه داد: اگر مشکلی در مسیر لایروبی قنات ها وجود دارد بخشدار و فرماندار از سازمان های مسئول پیگیری کنند و جلوی دعواهای محلی را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی نباید بهانه ای برای عدم مدیریت مناسب در حوزه آب باشد

خشکسالی نباید بهانه ای برای عدم مدیریت مناسب در حوزه آب باشد