مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:502021-07-25اقتصادي

بی تدبیری مسؤولان عامل بی نظمی در بازار مرغ


دادستان مرکز استان گیلان با ابراز نگرانی از افزایش قیمت مرغ در گیلان گفت: بی تدبیری وعدم اقدام مؤثر و میدانی برخی مسؤولن مربوطه باعث بی نظمی در توزیع و افزایش قیمت مرغ و نارضایتی مردم عزیز استان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید مهدی فلاح میری امروز در جمع خبرنگاران با بیات اینکه توزیع مرغ در گیلان در چند روز گذشته با مشکل مواجه شده است، اظهار کرد:  مدیریت در توزیع مرغ در چند روز اخیر به نحو صحیح صورت نمی گیرد و بهانه ای برای سودجویان شده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به ساماندهی بازار مرغ در گیلان افزود:  باید فرآیند توزیع مرغ از مبدأ تا مصرف کننده با هماهنگی و نظارت تمامی دستگاه های متولی ساماندهی شود.

دادستان مرکز استان گیلان با ابراز نگرانی از افزایش قیمت مرغ در این استان بیان کرد: استان گیلان یکی از قطب های تولیدکننده مرغ در کشور است، لذا بی تدبیری وعدم اقدام مؤثر و میدانی برخی مسؤولن مربوطه باعث بی نظمی در توزیع و افزایش قیمت مرغ و نارضایتی مردم عزیز استان شده است.

فلاح میری یکی از دلایل نارضایتی مردم در کمبود مرغ را  ترک فعل برخی مدیران و مسؤولان متولی دانست و تصریح کرد: مسؤولان امر با حضور میدانی خود در رفع مشکل و کنترل بازار اقدام نموده و صرفاً به آمارهای کاغذی اکتفا نکنند و مرغ هایی که با نهاده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تدبیری مسؤولان عامل بی نظمی در بازار مرغ

بی تدبیری مسؤولان عامل بی نظمی در بازار مرغ