مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:502021-07-25سياسي

روحانی درگذشت علیرضا تابش را تسلیت گفت


رییس جمهور در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت مرحوم مهندس علیرضا تابش، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این چهره فرهیخته و مدیرفعال و توانمند، - رییس جمهور در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت مرحوم مهندس علیرضا تابش، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این چهره فرهیخته و مدیرفعال و توانمند، سالیان متمادی در سنگرهای مهم خدمتگزاری، خدمات فراوانی در عرصه توسعه و آبادانی کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم ارائه نمود و کارنامه درخشانی برجا گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است: انا لله و انا الیه راجعون ضایعه درگذشت یار صدیق محرومان و دردمندان و خدمتگزار متعهد، دلسوز و پر تلاش مرحوم مهندس علیرضا تابش، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

این چهره فرهیخته و مدیر فعال و توانمند، سالیان متمادی در سنگرهای مهم خدمتگزاری از جمله به عنوان استاندار کردستان، گیلان و خوزستان و در سمت ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، خدمات فراوانی در عرصه توسعه و آبادانی کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم ارائه نمود و کارنامه درخشانی برجا گذاشت که در یادها باقی خواهد ماند.

اینجانب با ارج نهادن به خدمات صادقانه و ماندگار آن مرحوم، این مصیبت را به خانواده مکرم و عموم دوستداران ایشان تسلیت می گوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی درگذشت علیرضا تابش را تسلیت گفت

روحانی درگذشت علیرضا تابش را تسلیت گفت