مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:502021-07-25سياسي

منطقه جهان آباد بروجرد هیچگونه خدمات روستایی ندارند


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه جهان آباد بروجرد هیچگونه خدمات روستایی ندارند و شغل اکثر آنها خدماتی است.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه جهان آباد بروجرد هیچگونه خدمات روستایی ندارند و شغل اکثر آنها خدماتی است.

دکتر فاطمه مقصودی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شیروان در بخش مرکزی شهرستان بروجرد قرار دارد که دارای 50 روستاست که برای رسیدگی بیشتر به مطالبات اهالی این روستا پیگیر شدیم که به بخش تبدیل شود که البته طرح آن قبلا در وزارت کشور مطرح شده بود اما مسکوت مانده بود.

وی ادامه داد: به محض اینکه به عنوان خدمتگزار مردم بروجرد انتخاب شدم و با توجه به تعهدی که به نسبت به مردم بروجرد داشتم و برای سرعت رسانی به خدمات و پاسخگوی به مطالبات مردم که ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند اقدام به پیگیری های مکرر و لحظه به لحظه با وزارت کشور و معاونین رییس جمهور و کمیسیون سیاسی و دفاعی هیات دولت و .

روز گذشته تبدیل شدن شیروان به بخش به تصویب نهایی شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شیروان هم بخشداری و شهرداری خواهد داشت و هم اکنون دارای 30 هزار جمعیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه جهان آباد بروجرد هیچگونه خدمات روستایی ندارند

منطقه جهان آباد بروجرد هیچگونه خدمات روستایی ندارند