مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:452021-07-25اقتصادي

خدابنده صاحب اولین دامداری صنعتی 100 هزار راسی خاورمیانه می شود


اولین دامداری صنعتی 100 هزار راسی خاورمیانه طی چهار فاز در این شهرستان اجرا خواهد شد.

- ایسنا/زنجان فرماندار شهرستان خدابنده گفت: اولین دامداری صنعتی 100 هزار راسی خاورمیانه طی چهار فاز در این شهرستان اجرا خواهد شد.

ایوب بیگدلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سرمایه گذاری در حوزه پرورش دام سبک در این شهرستان، اظهار کرد: دامداری صنعتی در خدابنده اولین دامداری 100 هزار راسی صنعتی در خاورمیانه است که برای راه اندازی فاز نخست آن 15 لیتر در ثانیه آب تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه دامداری 100 هزار راسی در چهار فاز اجرایی خواهد شد که در هر فاز 25 هزار راس دام سبک پرورش خواهد یافت، تصریح کرد: 200 هکتار از اراضی ملی روستای کشک آباد در اختیار این سرمایه گذار گذشته می شود.

بیگدلی با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای ایجاد تصفیه خانه فاضلاب شهر قیدار برای بهره مندی از آن در این مجموعه از اولویت های سرمایه گذار خواهد بود، افزود: دام های این مجموعه از نژاد اصلاح شده افشار خواهد بود که با برنامه ریزی به عمل آمده برای تامین علوفه دام های این مجموعه، الگوی کشت کشاورزان منطقه نیز تغییر خواهد یافت.

این مسئول با اشاره به اینکه طبق برنامه زمان بندی تقسیم کار بین دستگاه ها، موانع سرمایه گذاری طرح رفع خواهد شد، تصریح کرد: دو واحد دامداری اصلاح نژا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدابنده صاحب اولین دامداری صنعتی 100 هزار راسی خاورمیانه می شود

خدابنده صاحب اولین دامداری صنعتی 100 هزار راسی خاورمیانه می شود