مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:452021-07-25سياسي

توزیع 2800 بسته معیشتی در قالب طرح عید تا عید در لرستان


رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: در قالب طرح عید تا عید، 2800 بسته معیشتی بین جامعه هدف آسیب دیده از کرونا استان توزیع شد.

- ایسنا/لرستان رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: در قالب طرح عید تا عید، 2800 بسته معیشتی بین جامعه هدف آسیب دیده از کرونا استان توزیع شد.

حامد ویسکرمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح عید تا عید تعداد 2800 بسته معیشتی بین جامعه هدف آسیب دیده از کرونا در سطح مناطق کم برخوردار در استان توزیع شد.

وی ادامه داد: اعضای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در لرستان که 1000 گروه هستند در کنار مردم ایستاده اند و هرجایی که مشکلی پیش بیاید با تمام وجود در خدمت مردم هستند.

ویسکرمی عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در کشور تاکنون این دویست و هجدهمین رزمایش احسان و همدلی است که توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در لرستان برگزار شده است.

وی ادامه داد: در قالب ین طرح بالغ بر 250 هزار بسته معیشتی و بهداشتی و لوازم التحریر مشق احسان بین مردم استان توزیع شده است.

ویسکرمی تصریح کرد: ساخت 2000 واحد مسکن در راستای اجرای طرح ملی مسکن از دیگر برنامه های طرح محرومیت زدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) است که هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2800 بسته معیشتی در قالب طرح عید تا عید در لرستان

توزیع 2800 بسته معیشتی در قالب طرح عید تا عید در لرستان