مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:452021-07-25اقتصادي

بدهی 2100 میلیاردی مردم به بانک های کرمانشاه


به گفته رییس شورای هماهنگی بانک های استان کرمانشاه، مردم استان بیش از 2100 میلیارد تومان به بانک ها بدهی دارند که از این میزان هزار میلیارد تومان مربوط به تسهیلات زلزله است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس شورای هماهنگی بانک های استان کرمانشاه، مردم استان بیش از 2100 میلیارد تومان به بانک ها بدهی دارند که از این میزان هزار میلیارد تومان مربوط به تسهیلات زلزله است.

بهزاد جلیلیان در جلسه شورای بانک های استان کرمانشاه که امروز (سوم مرداد) برگزار شد، با اشاره به عضویت 13 بانک و موسسه قرض الحسنه در شورای هماهنگی بانک های استان کرمانشاه، اظهار کرد: میزان سپرده های مردم در قالب سپرده های قرض الحسنه، کوتاه مدت، بلند مدت و .

نزد بانک های استان در مجموع بیش از 28 هزار و 760 میلیارد تومان است.

وی اظهار کرد: اگرچه بر اساس قوانین بانکی، بانک ها باید کمتر از میزان سپرده هایی که دارند تسهیلات پرداخت کنند، اما در کرمانشاه نزدیک به 28 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده که تقریبا معادل سپرده های مردم نزد بانک ها است.

رییس شورای هماهنگی بانک های استان کرمانشاه اشاره ای هم به تسهیلات پرداخت شده توسط بانک ها در سال گذشته و ابتدای امسال داشت و عنوان کرد: از این میزان بیش از 44 هزار فقره تسهیلات با رقم 4100 میلیارد تومان مربوط به حوزه بازرگانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 2100 میلیاردی مردم به بانک های کرمانشاه

بدهی 2100 میلیاردی مردم به بانک های کرمانشاه