مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:352021-07-25سياسي

راهپیمایی مردم ایذه در محکومیت آشوب طلبان برگزار شد


راهپیمایی مردم ایذه در محکومیت آشوب طلبان با حضور اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد.

- ، راهپیمایی باشکوه وحدت آفرین و دشمن شکن مردم شهرستان ایذه در پی به حاشیه کشیدن مطالبات شهروندان این شهرستان در پی حوادث روزهای اخیر، پیش از ظهر امروز با حضور گسترده مردم ولایت مدار این شهرستان از مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام سید میثم موسوی امام جمعه این شهرستان در چهارراه امام خمینی (ره) به پایان رسید.

مردم با مشت های گره کرده و با سر دادن شعارهایی، چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر منافق خشم و انزجار خود را نسبت به دشمنان نشان دادند.

حجت الاسلام سید میثم موسوی در این مراسم با تقدیر از زحمات نیروهای ایجاد کننده امنیت در شهرستان در پی حوادث دو روز پیاپی اظهار کرد: خدا را شاکریم که با گذشته چند دهه از انقلاب اسلامی باز هم کشور، شهرها و خیابان های ما دارای امنیت است.

وی افزود: با توجه به وجود مشکلات گرانی، کمبود امکانات در شهرستان و بیکاری جوانان حق اعتراض و درخواست از مسئولان وجود دارد و برای این مساله خود مردم تعیین و تکلیف کرده و اجازه توطئه دشمن را نمی دهیم.

امام جمعه شهرستان ایذه در پایان بیان کرد: اگر قرار باشد برای مشکلات معیشتی خود اعتراضی داشته باشیم خودمان اعتراضمان را اعلام می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی مردم ایذه در محکومیت آشوب طلبان برگزار شد

راهپیمایی مردم ایذه در محکومیت آشوب طلبان برگزار شد