مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:352021-07-25سياسي

دستور روحانی به 8 وزیر و دو معاون رییس جمهور برای اجرای سند لرستان


دین پرست از موافقت رییس جمهور با درخواست وزیر کشور برای اجرای سند پیشران توسعه استان لرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ بابک دین پرست معاون اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور از موافقت رییس جمهور با درخواست وزیر کشور برای اجرای سند پیشران توسعه استان لرستان خبر داد.

وی اضافه کرد: بنا به درخواست مشترک استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد و با دستور وزیر کشور، موضوع بررسی وضعیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان لرستان، در دستور کار مشترک وزارت کشور و استان مذکور قرار گرفت.

دین پرست خاطر نشان کرد: به منظور امکان احصا دقیق اهم موانع ، مشکلات و نقصان های موجود، جلسات متعددی با مسئولیت معاونت اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و با حضور و همراهی معاونین ذیربط این وزارت، استاندار لرستان ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، معاونین مرتبط استانداری لرستان، از جمله معاونین هماهنگی امور اقتصادی، هماهنگی امور عمرانی و سیاسی و امنیتی ، مدیران کل دستگاههای ذیربط استان، همچون سازمان مدیریت و برنامه ریزی، صنعت، معدن و تجارت و.

برگزار و در نهایت پس از چندین ماه پیگیری ، سند مورد نظر که حاوی دو بخش راهبردها و سیاست های عمومی و پروژه های عمرانی، طرح های اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور روحانی به 8 وزیر و دو معاون رییس جمهور برای اجرای سند لرستان

دستور روحانی به 8 وزیر و دو معاون رییس جمهور برای اجرای سند لرستان