مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:352021-07-25سياسي

دلیل روشن بودن چراغ برخی پارک های زنجان چیست؟


شهردار زنجان با اشاره به خاموش کردن روشنایی پارک ها و بوستان ها برای ممانعت از تجمع شهروندان، گفت: شهروندان خود باید احساس خطر کرده و از تجمع در این اماکن خودداری کنند.

- علی رغم ابلاغ خاموشی روشنایی پارک ها برای جلوگیری از تجمعات؛ دلیل روشن بودن چراغ برخی پارک های زنجان چیست؟ ایسنا/زنجان شهردار زنجان با اشاره به خاموش کردن روشنایی پارک ها و بوستان ها برای ممانعت از تجمع شهروندان، گفت: شهروندان خود باید احساس خطر کرده و از تجمع در این اماکن خودداری کنند.

حبیب الله ملایی یگانه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس دستور ستاد استانی کرونا و باتوجه به قرارگیری شهر زنجان در ناحیه قرمز، همه پارک ها و بوستان ها تعطیل بوده و مردم از تجمع در این مناطق باید جداً خودداری کنند؛ البته شهرداری نیز تا حد امکان روشنایی این مناطق را کاهش داده است.

وی تصریح کرد: البته باید به این نکته نیز توجه داشت که روشنایی برخی از پارک ها متصل به روشنایی تاسیسات شهری هستند و قطع کردن آن نیاز به یک سری زیرساخت است و امکان اینکه ما روشنایی را خامش کنیم، در این نقاط وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از معضلات پیرامونی خاموش کردن روشنایی پارک ها، مساعد شدن شرایط برای سرقت تاسیسات است که این موضوع نیز معضلی برای شهرداری به حساب می آید، تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل روشن بودن چراغ برخی پارک های زنجان چیست؟

دلیل روشن بودن چراغ برخی پارک های زنجان چیست؟