مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:302021-07-25سياسي

اجرای 70 برنامه دهه ولایت در خراسان جنوبی


دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در خراسان جنوبی گفت: بنیاد غدیر در 90 کشور و تمامی مراکز استان ها نمایندگی دارد که در سال جاری در دهه امامت و ولایت 70 برنامه در خراسان جنوبی احصاء شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در خراسان جنوبی گفت: بنیاد غدیر در 90 کشور و تمامی مراکز استان ها نمایندگی دارد که در سال جاری در دهه امامت و ولایت 70 برنامه در خراسان جنوبی احصاء شده است.

محمد حاجی زاده، امروز یکشنبه 3 مردادماه در نشست خبری اظهار کرد: بر اساس مصوبه 841 شورای عالی انقلاب فرهنگی از آغاز عید قربان تا عید سعید غدیر به نام دهه امامت و ولایت در تقویم جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: بنیاد غدیر در 90 کشور و تمامی مراکز استان ها نمایندگی دارد که در سال جاری در دهه امامت و ولایت 150 برنامه توسط هیأت امناء بنیاد غدیر برای اجرا در نظر گرفته شده است.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از این تعداد 70 برنامه در خراسان جنوبی احصاء شده است، افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، راه اندازی کاروان های شادی با رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی و دلجویی از خانواده شهداء، ایثارگران و جانبازانی که به ویژه سادات هستند، از جمله این برنامه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 70 برنامه دهه ولایت در خراسان جنوبی

اجرای 70 برنامه دهه ولایت در خراسان جنوبی