مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-25اقتصادي

مردم ایلام از تزریق واکسن کرونا استقبال نمی کنند


بسیاری از افراد از واکسیناسیون استقبال نمی کنند و با وجود واکسن هنوز با عدم استقبال سهمیه های تعیین شده مواجه ایم که نیاز است با فرهنگ سازی، - تولید محتوا ، مردم را ترغیب کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام روند ابتلا به کرونا در ایلام اکنون سیر صعودی را طی می کند و چهار شهرستان ایلام در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: استقبال مردم ایلام برای تزریق واکسن کرونا رضایت بخش نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جهانگیر رستمزاد روز یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: شمار بستری های امروز در ایلام به دلیل کرونا به 84 نفر رسیده و 2 نفر نیز فوتی داشته ایم که تداوم این شرایط وضعیت را برای استان بسیار نگران کننده می کند.

وی افزود: با توجه به حضور مدیران بانک ها در این نشست به عنوان رییس قرارگاه کرونا در استان اعلام می کنم که معضلات و مشکلات بانک ها با توجه به تعداد ارباب رجوعی که در طول روز دارند از نظر کرونا رصد می شود و باید کارمندان بانک ها که بیشترین خطر ابتلا را دارند نسبت به رعایت پروتکل ها حساس تر باشند.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: نصب تهویه هوا، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شعب بانک ها و توجه مدیران نسبت به دورکاری کارکنان و در نظر گرفتن وضعیت بیماری زمینه ای، زنان باردار و دارای فرزند خردسال باید به شدت مد نظر قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایلام از تزریق واکسن کرونا استقبال نمی کنند

مردم ایلام از تزریق واکسن کرونا استقبال نمی کنند