مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:202021-07-25اقتصادي

پویش نذر هشتم در اردبیل اجرا می شود


رییس ستاد دیه استان اردبیل از برگزاری پویش نذر هشتم با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به نیت امام هشتم در استان اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس ستاد دیه استان اردبیل از برگزاری پویش نذر هشتم با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به نیت امام هشتم در استان اردبیل خبر داد.

محبوبی سوم مرداد در نشست اعضای ستاد دیه اردبیل اظهار کرد: در سال گذشته با کمک های جمع آوری شده به ارزش سه میلیارد و 700 میلیون تومان موفق شدیم آزادی بیش از 300 زندانی جرایم غیرعمد را در سطح استان انجام دهیم.

وی مشارکت خوب خیرین و همراهی مجموعه دادگستری و اداره کل زندان ها را در کنار ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد یادآور شد و تصریح کرد: امسال مصمم هستیم تا با جذب کمک های مردمی و خیرخواهانه به ارزش شش میلیارد تومان بستر و زمینه آزادی 350 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی را مهیا کنیم.

رییس ستاد دیه استان اردبیل گفت: با دو برابر شدن آمار کمک های مردمی برای ستاد دیه، سعی بر این است تا افراد اولویت داری که به خاطر مشکلات مالی گرفتار زندان شدند، آزاد و در ایام مبارک دهه ولایت به آغوش خانواده های خود بازگردند.

محبوبی عملکرد چهار ماهه ستاد دیه را یادآور شد و افزود: در این چهار ماه بیش از سه میلیارد و 600 میلیون تومان کمک های مردمی و خیرین جمع آوری و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش نذر هشتم در اردبیل اجرا می شود

پویش نذر هشتم در اردبیل اجرا می شود