مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:202021-07-25سياسي

مسابقه کتابخوانی من غدیری ام در فارس برگزار می شود


مسئول فرهنگی و فرمانده پایگاه مقاومت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) شیراز اعلام کرد که مسابقه کتابخوانی به مناسبت دهه امامت و ولایت در فارس برگزار می شود.

- مسابقه کتابخوانی "من غدیری ام" در فارس برگزار می شود ایسنا/فارس مسئول فرهنگی و فرمانده پایگاه مقاومت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) شیراز اعلام کرد که مسابقه کتابخوانی به مناسبت دهه امامت و ولایت در فارس برگزار می شود.

سلیمان مهدوی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی با محوریت حرم مطهر امامزاده جلیل القدر سید علاءالدین حسین(ع) شیراز گفت: تبلیغ عید بزرگ غدیرخم برای شیعیان یک ضرورت است و به منظور تبیین مبانی و معرفی هر چه بیشتر فرهنگ غدیر مسابقه بزرگ کتابخوانی از متن کتاب غدیری ام در سراسر استان ولایت مدار فارس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، او افزود: کتاب منتخب این مسابقه فرهنگی در یکصد و سی صفحه و در سه فصل تنظیم شده است که در فصل نخست به اهمیت و جایگاه عید غدیرخم در نزد شیعیان پرداخته شده و در خاتمه این بخش نظر چهار تن از آیات و مراجع عظام تقلید در خصوص کاروان های غدیر آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه کتابخوانی من غدیری ام در فارس برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی من غدیری ام در فارس برگزار می شود