مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:202021-07-25اقتصادي

کنترل نقشه در نظام مهندسی به یک ماه تقلیل یافت


مسوول نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی همدان گفت: مدت زمان متوسط کنترل نقشه سه ماه بود که اکنون به یک ماه تقلیل یافته است.

- ابوالقاسم ابراهیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مدت زمان متوسط کنترل نقشه در سازمان نظام مهندسی همدان طی سال های گذشته سه ماه بوده که با جلسات متعدد همکاران این اداره و رییس سازمان نظام مهندسی و همکارانشان طبق اعداد سازمان زمان حال حاضر حدود یک ماه است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه کنترل نقشه از سال 1391 در سازمان نظام مهندسی همدان انجام می شده تاکنون هیچگونه نظام نامه کنترلی نداشته است که طی سه ماه گذشته با تلاش بی وقفه واحد نظام مهندسی این اداره و همکاران در سازمان نظام مهندسی در حال حاضر دارای نظام نامه مدون و بسیار مفید است.

مسوول نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی همدان با بیان اینکه طی این 10 سال چک لیست مناسبی برای کنترل وجود نداشت افزود: در حال حاضر با همکاری طرفین چک لیست متعادل و هفتگی تشکیل و به صورت موردی به فرآیند کنترل نقشه نظارت می کنند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: یک کارگروه متشکل از رییس سازمان نظام مهندسی، اعضای کمیسیون تخصصی، کمیته کنترل نقشه، رییس واحد کنترل سازمان، مسئول اداره نظام مهندسی اداره راه و شهرسازی همدان و کارشناسان این اداره تشگیل شده و به طور مستمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل نقشه در نظام مهندسی به یک ماه تقلیل یافت

کنترل نقشه در نظام مهندسی به یک ماه تقلیل یافت