مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:152021-07-25اقتصادي

وام کرونایی 200 میلیارد تومانی شرکت های ریلی آماده پرداخت شد


معاون اقتصادی شرکت راه آهن از آماده شدن پرداخت تسهیلات 200 میلیارد تومانی کرونایی به شرکت های حمل و نقل ریلی یک سال بعد از تصویب در ستاد کرونا خبر داد.

- نورالله بیرانوند در گفت وگو با اعلام کردیم که باید تضامینی که بانک ها برای پرداخت این تسهیلات مطالبه می کنند، تعیین تکلیف شود؛ همچنین به شرکت هایی که بدهی دارند، کمک شود تا مشمول دریافت این تسهیلات شوند؛ بانک مرکزی هم چنین بخشنامه هایی تهیه و به بانک های عامل ابلاغ کرد.

حمل و نقل ریلی مسافری سودده نیست معاون اقتصاد حمل و نقل و برنامه ریزی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: شرکت های ریلی مسافری به دلیل اقتصاد ضعیف بخش مسافری، شرکت های سوددهی نیستند و عمدتاً در سپردن تضامین بانکی برای دریافت این تسهیلات مشکل داشتند؛ پیشنهادهای مختلفی در این خصوص به بانک عامل ارائه و جلسات متعددی با حضور مدیران عامل بانک عامل و شرکت راه آهن و حتی وزیر راه برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: تقاضای ما از بانک عامل این بود که واگن های شرکت های ریلی را به عنوان تضمین قبول کند و نهایتاً تقاضای شرکت رجا به سختی پذیرفته شد و اعطای تسهیلات به این شرکت در مراحل نهایی قرار دارد؛ بخش دیگری از شرکت های ریلی مسافری توانستند تضامین بانکی را تأمین و تسهیلات کرونایی را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام کرونایی 200 میلیارد تومانی شرکت های ریلی آماده پرداخت شد

وام کرونایی 200 میلیارد تومانی شرکت های ریلی آماده پرداخت شد