مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:102021-07-25سياسي

نمایشگاه پوستر «سیمای خورشید» در نهاوند برپا شد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت نمایشگاه پوستر «سیمای خورشید» در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی برپا شد.

-  امیر بحیرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند از برگزاری نمایشگاه پوستر سیمای خورشید در نهاوند خبر داد و اظهار کرد: در این نمایشگاه تصاویر دیدارهای مقام معظم رهبری با اقشار مختلف مردم به مناسبت عید غدیر و بیانات علما و بزرگان پیرامون ولایت و شخصیت بزرگوار ایشان به نمایش درآمده است.

وی افزود: همچنین دلنوشته هایی از اقشار مختلف مردم و تعدادی از دست نوشته ها و اشعار مقام معظم رهبری با موضوعات مختلف در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند افزود: این نمایشگاه حاوی بیش از 30 اثر از دست نوشته ها و اشعار مقام معظم رهبری و بیانات علما در خصوص مساله ولایت و واقعه غدیر است.

وی در پایان سخنانش گفت: نمایشگاه سیمای خورشید به مدت یک هفته از امروز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان دانش از ساعت 9 الی 14 با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/ 3140/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه پوستر «سیمای خورشید» در نهاوند برپا شد

نمایشگاه پوستر «سیمای خورشید» در نهاوند برپا شد