مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-25پزشكي

دریافت بدون نوبت واکسن برای 70 ساله های جامانده


یکی از دلایل این است که روش ها و پروتکل های درمانی که از طرف وزارتخانه به روز شده، درمان های خوب و مؤثری در پیشگیری از مرگ و میر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تعدادی از افراد بالای 70 سال واجد شرایط تزریق، هنوز برای دریافت واکسن مراجعه نکرده اند که درخواست داریم این افراد سریع تر به مراکز تزریق مراجعه و بدون نوبت واکسن خود را دریافت کنند.

محمد دهقانی فیروزآبادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در چند هفته اخیر، خراسان جنوبی وارد خیز پنجم بیماری کرونا شده و آمار موارد مثبت و موارد بستری ناشی از کرونا به صورت جدی و به صورت عمودی در حال افزایش است.

وی افزود: ما هم اکنون به حدود 320 تا 330 بیمار تنفسی بستری در بیمارستان ها رسیدیم که هرچند که تقریبا نصف این موارد تست کرونای مثبت دارند، اما بقیه نیز از نظر ما بیمار کرونایی هستند که با وجود اینکه علائم بیماری کرونا را داشته یا درگیری ریه دارند تست آنها مثبت نشده که این دلیلی بر عدم ابتلا نیست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در پاسخ به این سوال که چرا میزان موارد مرگ و میر متناسب با آن افزایش پیدا نکرده است، تصریح کرد: یکی از دلایل این است که روش ها و پروتکل های درمانی که از طرف وزارتخانه به روز شده، درمان های خوب و مؤثری در پیشگیری از مرگ و میر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت بدون نوبت واکسن برای 70 ساله های جامانده

دریافت بدون نوبت واکسن برای 70 ساله های جامانده