مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-25سياسي

جشنواره بین المللی غدیرانه فهما در قزوین برگزار می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: کانونهای مساجد جشنواره بین المللی غدیرانه فهما را ویژه عموم مردم و برای اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد برگزار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کانون مساجد استان قزوین حجت الاسلام علی رمضانی اظهار کرد: واقعه غدیر، روح ولایت علوی، زنده کننده و نگه دارنده و استمرار بخش اسلام راستین است و مقام رسالت اسلام تکمیل و نعمت حق بر مردم کامل شد و اسلام به عنوان آخرین دین آسمانی رسمیت یافت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: در راستای همین روز بزرگ و فرخنده ستاد هماهنگی کانون های مساجد جشنواره بین المللی غدیرانه فهما را ویژه عموم مردم و برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همزمان در سراسر کشور برگزار می نماید و علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

وی افزود: جشنواره غدیرانه فهما به سه زبان فارسی انگلیسی و عربی برگزار شده و شرکت کنندگان باید یکی از فرازهای خطبه غدیر را انتخاب و به تولید محتوا در قالب های اینفوگرافیک، کلیپ، پادکست پرداخته و تا روز عید غدیر ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی غدیرانه فهما در قزوین برگزار می شود

جشنواره بین المللی غدیرانه فهما در قزوین برگزار می شود