مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-25اقتصادي

تدبیری ماندگار در توانمندسازی بانوان فرهنگی سرپرست خانوار


نقش زنان که تشکیل دهنده نیمی از جمعیت کشور هستند حساس ترین و ماندگارترین نقشها در حرکت و پیشرفت به سوی رشد و کمال است و افزایش آمار زنان سرپرست خانواده و به تبع آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سازمان های مردم نهاد، کمک بزرگی برای نهاد های دولتی جهت رسیدن به اهداف و ارتقای سطح کیفی فعالیت های آنها می باشند.

مسائل و مشکلاتی مثل نداشتن امنیت اقتصادی، وضعیت نامطلوب زندگی، تحصیلات بالا، فشار نقش های شغلی و خانوادگی، وضعیت نامطلوب سلامت جسمانی، سلامت روانی، امنیت و سلامت اجتماعی، وضعیت نامطلوب سلامت روانی فرزندان، طرد اجتماعی و چالش های عملکردی سازمان های مسئول از عوامل موثر بر سطح کیفی زندگی زنان شاغل فرهنگی سرپرست خانوار هستند.

موسسه تدبیر فرهنگیان فارس با همت بزرگان تعلیم و تربیت در شیراز تاسیس شد و با بهره گیری از تجارب همکاران فرهنگی و کارشناسان متخصص آموزشی در زمینه توانمندسازی زنان همچنین مشاوره حقوقی و برنامه های انگیزه بخش، فعالیت های شایانی را برای اولین بار در کشور، به فرهنگیان بانوی سرپرست خانواده ارائه داده است.

مدیرعامل موسسه تدبیر در معرفی این سمن به خبرنگار فارس می گوید: در سال 1393 با مراجعه زیاد همکاران و زنان سرپرست خانواده دارای مشکلات متعدد به اداره کل، این سمن با همکاری مدیرکل وقت تاسیس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدبیری ماندگار در توانمندسازی بانوان فرهنگی سرپرست خانوار

تدبیری ماندگار در توانمندسازی بانوان فرهنگی سرپرست خانوار