مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-25اقتصادي

رقص شعله های آبی آتش در گناوه


مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: در حال حاضر در شهرستان گناوه 2 شهر و 34 روستا از نعمت گاز برخوردارند و با گازرسانی به شهر ها و روستاهای این شهرستان ضریب نفوذ گاز شهری به 100 درصد و ضریب نفوذ گاز روستایی به 98/4 درصد رسیده است.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: در حال حاضر در شهرستان گناوه 2 شهر و 34 روستا از نعمت گاز برخوردارند و با گازرسانی به شهر ها و روستاهای این شهرستان ضریب نفوذ گاز شهری به 100 درصد و ضریب نفوذ گاز روستایی به 98/4 درصد رسیده است.

مسلم رحمانی اظهار کرد: ا کنون در شهرستان گناوه که یکی از شهرستان های استان بوشهر و مرکز آن بندر گناوه است ، قریب به 660 کیلومتر شبکه اجرا گردیده که از این میزان ،337 کیلومتر در شهر ها و 322 کیلومتر در روستاهای این شهرستان می باشد.

وی با توجه به برنامه ریزی انجام شده از سوی شرکت گاز استان جهت ایجاد زیر ساخت انرژی درشهرستان گناوه به انشعاب های صورت گرفته در این شهرستان اشاره و گفت: در حال حاضر تعداد 18 هزار و 638 انشعاب در شهرستان گناوه نصب شده است که 13 هزار و 384 انشعاب در شهر ها و 5 هزار و 254 مورد انشعاب نیز در روستاهای این شهرستان نصب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، رحمانی در زمینه ی توسعه گازرسانی در شهرستان گناوه، وضعیت موجود را مطلوب ارزیابی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقص شعله های آبی آتش در گناوه

رقص شعله های آبی آتش در گناوه