مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:002021-07-25اقتصادي

خاموشی های اصفهان مربوط به حوادث است


در حالیکه روز گذشته شهروندان برخی مناطق اصفهان از قطعی برق خارج از آنچه در برنامه زمان بندی خاموشی ها گلایه داشتند، اما سخنگوی صنعت برق استان اعلام کرد که این خاموشی ها مربوط به حوادث بوده است.

- ایسنا/اصفهان در حالیکه روز گذشته شهروندان برخی مناطق اصفهان از قطعی برق خارج از آنچه در برنامه زمان بندی خاموشی ها گلایه داشتند، اما سخنگوی صنعت برق استان اعلام کرد که این خاموشی ها مربوط به حوادث بوده است.

محمدرضا نوحی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه روز گذشته (شنبه-2 مرداد ماه) قطعی برق ناشی از کمبود تولید نداشتیم، اظهار کرد: طی هفته و روز گذشته خاموشی ناشی از کمبود تولید برق در اصفهان نداشته ایم و شاید یکی از دلایل قطعی برق مربوط به حوادث باشد.

وی درباره پیش بینی توانیر مبنی بر اینکه هفته سختی به لحاظ برق در پیش داریم، گفت: به دلیل گرمای بیش از حد پیش بینی شرایط سختی به لحاظ تامین برق مورد نیاز مشترکین خانگی شده است.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با بیان اینکه به دلیل افزایش درجه هوا طی هفته جاری، توانیر نگران تامین برق مشترکین است، توضیح داد: اگر درجه هوا از 35 به 36 درجه افزایش یابد، به ازای هر یک درجه حرارت 1500 تا 2000 مگاوات مصرف برق کشور افزایش می یابد، اما اگر درجه هوا از 42 به 43 درجه افزایش یابد در پیک مصرف قرار گرفته ایم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی های اصفهان مربوط به حوادث است

خاموشی های اصفهان مربوط به حوادث است