مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:002021-07-25اقتصادي

نباید 3500 میلیارد تومان سپرده مردم در بانک ها در تسهیلات زلزله بلوکه شود


استاندار کرمانشاه بر لزوم بازپرداخت هرچه زودتر تسهیلات زلزله تاکید کرد و گفت: قرار نیست 3500 میلیارد تومان از سپرده های مردم در قالب این تسهیلات بلوک شود.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه بر لزوم بازپرداخت هرچه زودتر تسهیلات زلزله تاکید کرد و گفت: قرار نیست 3500 میلیارد تومان از سپرده های مردم در قالب این تسهیلات بلوک شود.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (سوم مرداد) شورای هماهنگی بانک های استان کرمانشاه، از بانک ها به عنوان امن ترین و مطمئن ترین محل برای سپرده های مردم یاد کرد و افزود: در شرایط کنونی اقتصاد کشور که هر بار حجم نقدینگی مانند یک سیل ویرانگر به یک سمت می رود، بانک ها سالم ترین محل برای جذب این نقدینگی هستند.

وی سپرده 28 هزار میلیارد تومانی مردم کرمانشاه نزد بانک ها را گواهی بر این مدعا دانست و ادامه داد: البته اکنون گاهی شاهد آن هستیم که مردم سرمایه خود را از بانک خارج می کنند و جایی می برند که سود بیشتری بگیرند، اما باید بدانند هرکجا وعده سودهای موهوم70 تا 80 درصدی به آنها داده شود، امکان خطر وجود دارد.

استاندار کرمانشاه سپس از نقش مهم بانک ها خصوصا در استان های کمتر توسعه یافته یاد کرد و افزود: در چنین مناطق معمولا پروژه ها بانک محور هستند و بدون مشارکت بانک ها امکان سرمایه گذاری وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید 3500 میلیارد تومان سپرده مردم در بانک ها در تسهیلات زلزله بلوکه شود

نباید 3500 میلیارد تومان سپرده مردم در بانک ها در تسهیلات زلزله بلوکه شود