مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:002021-07-25اقتصادي

فروش سهام عدالت از چه زمانی آغاز می شود؟


اکنون در صدد هستیم، آزادسازی سهام عدالت را دوباره از صفر آغاز کنیم تا دیگر شاهد تاثیر منفی این اقدام بر روند معاملات بازار نباشیم و به دنبال این اتفاق، - آزادسازی سهام عدالت را از یک درصد آغاز خواهیم کرد.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: اکنون درصدد هستیم، آزادسازی سهام عدالت را دوباره از صفر شروع کنیم تا دیگر شاهد تاثیر منفی این اقدام بر روند معاملات بازار نباشیم و به دنبال این اتفاق آزادسازی سهام عدالت را از یک درصد آغاز خواهیم کرد.

محمدعلی دهقان دهنوی امروز (یکشنبه) در گفت وگو با ایرنا به زمان آغاز فروش سهام عدالت اشاره کرد و افزود: معاملات سهام عدالت از همان ابتدا به دو روش مستقیم و غیرمستقیم تقسیم شد، سهامداران غیرمستقیم شرکت های استانی هستند که اکنون منعی برای فروش آنها وجود ندارد.

اما نماد تعداد محدودی از شرکت های استانی (حدود چهار شرکت) به دلیل عدم همکاری مدیران شرکت ها برای ارائه صورت های مالی بسته است و فرآیند پذیرش آنها در بورس کامل نشد.

وی با بیان اینکه در این میان، نماد تعدادی از شرکت ها باز است و سهامداران می توانند اقدام به معامله سهام خود در بازار کنند، گفت: اکنون در تلاش هستیم، سر و سامانی را به معاملات سهام عدالت در روش غیرمستقیم بدهیم تا انتخابات آنها برگزار و هیات مدیره شرکت ها انتخاب شود، از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش سهام عدالت از چه زمانی آغاز می شود؟

فروش سهام عدالت از چه زمانی آغاز می شود؟