مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:002021-07-25پزشكي

اختراع اصلاح کننده خواص هیدروکلوییدهای غذایی در سمنان


به همت محققین مرکز تحقیقات سلامت غذایی (نمک)دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان دستگاه اصلاح کننده خواص هیدروکلوییدهای غذایی با بهره گیری از روش پلاسمای غیر­حرارتی ساخته و در مرکز مالکیت معنوی اداره ثبت اختراعات کشور به ثبت رسید.

- ایسنا/سمنان به همت محققین مرکز تحقیقات سلامت غذایی (نمک)دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان دستگاه اصلاح کننده خواص هیدروکلوییدهای غذایی با بهره گیری از روش پلاسمای غیر­حرارتی ساخته و در مرکز مالکیت معنوی اداره ثبت اختراعات کشور به ثبت رسید.

دکتر پرویز کوخایی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان، با اعلام این خبر، از فعالیت های مرکز تحقیقات سلامت غذایی (نمک) در راستای توسعه فناوری و انجام طرح های تحقیقاتی محصول محور و تبدیل ایده به پدیده، تقدیر و اظهارکرد: توجه به تحقیق و پژوهش در حوزه سلامت غذایی یکی از مهمترین راه های نیل به ارتقاء سطح ایمنی و سلامت غذایی در کشور است.

دکتر آنا عبدالشاهی رییس مرکز تحقیقات سلامت غذایی (نمک) نیز در خصوص این اختراع بیان کرد: این دستگاه حاصل انجام طرح فناورانه دکتر بهداد شکرالهی و دکتر آنا عبدالشاهی بعنوان مجریان طرح و دکتر لیلا منجذب مرودشتی، مهندس علیرضا عمادی، مهندس آرزو عباسی مایوان بعنوان همکاران ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختراع اصلاح کننده خواص هیدروکلوییدهای غذایی در سمنان

اختراع اصلاح کننده خواص هیدروکلوییدهای غذایی در سمنان