مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 06:052021-07-25اقتصادي

معاون بازرگانی مازندران: روند کاهشی قیمت سیمان از اواخر هفته


معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: براساس پیش بینی از اواخر هفته روند کاهشی قیمت سیمان آغاز می شود که انتظار داریم با ادامه روند تولید به قیمت قبل بازگردد.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اقتصادی این روزها در کنار خبرهای مختلفی که از افزایش قیمت کالاها به گوش می رسد، افزایش قیمت سیمان خبر شوکه کننده بوده است.

قیمت سیمان با شتاب زیاد از قیمت حدود 30 هزار تومان تا مرز 110 هزار تومان پیش رفته است؛ درحالی که تا قبل از این افزایش قیمت، خرید این کالا در توان مردم نبوده است.

از موضوعات دیگری که افزایش قیمت سیمان را بیشتر مورد توجه قرار داد باتوجه به شرایط فصلی این روزها اوج مصرف سیمان به ویژه در مازندران است و همین موضوع نگرانی های بسیاری به دنبال داشته است.

ابراهیم یعقوبی معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در این باره در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: انتظار ما این است قیمت سیمان به تعادل برسد.

وی با اشاره به اینکه دلیل افزایش قیمت سیمان بحث مشکلات گرما و برق است، افزود: براساس پیش بینی از اواخر هفته روند کاهشی قیمت سیمان آغاز می شود که انتظار داریم با ادامه روند تولید به قیمت قبل بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون بازرگانی مازندران: روند کاهشی قیمت سیمان از اواخر هفته

معاون بازرگانی مازندران: روند کاهشی قیمت سیمان از اواخر هفته