مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 06:052021-07-25اجتماعي

دمای هوا در بوشهر به 50 درجه می رسد


از فردا تا روز چهارشنبه دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت و در برخی نقاط استان به آستانه 50 درجه سلسیوس و بالاتر خواهد رسید.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا تا روز چهارشنبه دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت و در برخی نقاط استان به آستانه 50 درجه سلسیوس و بالاتر خواهد رسید.

فرج الله شکوهی پور اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد امروز نیز در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب با رشد ابرهای همرفتی در برخی از مناطق استان (بیشتر ارتفاعات ) احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی به صورت وزش تندباد موقتی، رگبار پراکنده و رعدوبرق دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: از امشب به تدریج جهت جریانات شمالی خواهد شد و فردا در مناطق بیشتر غیر ساحلی استان وزش باد و گاهی گردوخاک خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: از فردا تا روز چهارشنبه دمای هوا نیز روند افزایشی خواهد داشت و در برخی نقاط استان دمای هوا به آستانه 50 درجه سلسیوس و بالاتر از آن خواهد رسید.

شکوهی پور افزود: بر این اساس آسمان استانبوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در برخی از ارتفاعات استان در ساعاتی افزایش ابر و احتمال وقوع ناپایداری های جوی و فردا در قسمت های شمالی و مرکزی استان وزش باد و گاهی گرد و خاک را شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوا در بوشهر به 50 درجه می رسد

دمای هوا در بوشهر به 50 درجه می رسد