مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 06:002021-07-25پزشكي

«ضرب شست کرونا» به پایتخت نشینان؛ ناقوس خطر کووید 19 پُر صدا تر شد!


این روزها علی رغم تعطیلات 6 روزه در استان تهران، وضعیت کرونایی به سمت بحرانی تر شدن پیش می رود و ناقوس خطر کرونا این بار بلندتر به صدا در آمده و مراکز درمانی در وضعیت ویژه قرار گرفته اند.

-  گروه سلامت خبرگزاری فارس:کرونا این روزها جان دوباره ای گرفته و انگار در گرمای طاقت فرسای تابستانی قوت و بنیه دوچندانی کسب کرده و بی محابا می تازد؛ به طوری که اکنون شرایط استان تهران و به دنبال آن بیشتر مناطق کشور شرایطی خاص و ویژه ای است و مراکز بهداشتی و درمانی روزهای پرکار و شلوغی را پشت سر می گذرانند.

با توجه به اینکه اکنون در روز آخر تعطیلات 6 روزه استان تهران و البرز به سر می بریم اما بنا به گفته متولیان حوزه سلامت و کارشناسان و صاحب نظران این تعطیلات تأثیرات مثبتی در روند کاهشی شیوع کرونا نگذاشته و تغییرات مثبتی در روند افزایشی بیماران مشاهده نشده است.

علیرضا زالی، رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران  امروز شنبه دوم مردادماه، بر ضرورت تغییر شیوه مدیریت بیماری کرونا و آسیب شناسی اقدامات صورت گرفته در ماه های اخیر تاکید کرد و گفت: در حوزه اقتصاد باید برای معیشت مردم اقدامات موثر انجام شود.

زالی درباره وضعیت کرونای استان تهران در خیز پنجم، گفت: در 24 ساعت گذشته حدود 1400 بیمار جدید در بیمارستان های تهران بستری شدند که حدود 177


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ضرب شست کرونا» به پایتخت نشینان؛ ناقوس خطر کووید 19 پُر صدا تر شد!

«ضرب شست کرونا» به پایتخت نشینان؛ ناقوس خطر کووید 19 پُر صدا تر شد!