مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 06:002021-07-25سياسي

پیام تسلیت معاون وزیر کشور به مناسبت درگذشت رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در پیامی درگذشت مهندس تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و از استانداران با سابقه و مدیران اجرایی سخت کوش عرصه عمران و آبادانی کشور را تسلیت گفت.

- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در پیامی درگذشت مهندس تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و از استانداران با سابقه و مدیران اجرایی سخت کوش عرصه عمران و آبادانی کشور را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، متن پیام تسلیت جمالی نژاد به شرح زیر است: انالله و انا الیه راجعون درگذشت مرحوم جناب آقای مهندس تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و از استانداران باسابقه و مدیران اجرایی سخت کوش عرصه عمران و آبادانی پس از عمری تلاش و خدمت شبانه روزی، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

مصیبت فقدان این مدیر پیشکسوت که سوابق و کوشش های ارزشمند وی در زمینه های ساخت مسکن، بازسازی مناطق آسیب دیده از حوادث و کمک به مدیریت روستایی و دهیاری ها همواره ماندگار و فراموش ناشدنی است را به خانواده محترم ایشان و همکاران وی در بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی صمیمانه تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت معاون وزیر کشور به مناسبت درگذشت رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

پیام تسلیت معاون وزیر کشور به مناسبت درگذشت رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی