مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-25اجتماعي

رانندگان تاکسی و اتوبوس قزوین، چشم انتظار واکسن کرونا


سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به آغاز واکسیناسیون رانندگان حمل ونقل عمومی در برخی شهرهای کشور، اختصاص واکسن کرونا به رانندگان تاکسی و اتوبوس شهر قزوین باید در دستور کار قرار بگیرد.

- ایسنا/قزوین سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به آغاز واکسیناسیون رانندگان حمل ونقل عمومی در برخی شهرهای کشور، اختصاص واکسن کرونا به رانندگان تاکسی و اتوبوس شهر قزوین باید در دستور کار قرار بگیرد.

شیما زرآبادی پور با اشاره به ضرورت واکسیناسیون رانندگان تاکسی، تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی در اولویت سوم واکسیناسیون کرونا، واکسیناسیون رانندگان در برخی استان ها به مرحله اجرا درآمده است.

وی افزود: شهرداری قزوین پیگیر اختصاص واکسن به رانندگان تاکسی و اتوبوس این شهر است، ازآنجاکه رانندگان خانواده بزرگی هستند و هر یک از آنان به واسطه شرایط کاری خود، روزانه با تعداد زیادی از شهروندان در ارتباط هستند، واکسیناسیون آنان ضروری است و می تواند تا حدی از شیوع کرونا از طریق حمل ونقل عمومی جلوگیری کند.

بنابراعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون تعداد بسیار ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان تاکسی و اتوبوس قزوین، چشم انتظار واکسن کرونا

رانندگان تاکسی و اتوبوس قزوین، چشم انتظار واکسن کرونا