مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-25دانش

70برنامه فرهنگی ایام عید غدیر در خراسان جنوبی اجرا می شود


دبیر اجرایی بنیاد غدیر خراسان جنوبی گفت: 70 برنامه فرهنگی ایام عید غدیر در خراسان جنوبی اجرا می شود که اطعام و کمک های مؤمنانه از جمله برنامه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حاجی زاده صبح یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: بر اساس مصوبه 841 شورای عالی انقلاب فرهنگی از آغاز عید قربان تا عید سعید غدیر به نام دهه امامت و ولایت در تقویم جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بنیاد غدیر در 90 کشور و تمامی مراکز استان ها نمایندگی دارد، بیان کرد: سال جاری در دهه امامت و ولایت 150 برنامه توسط هیأت امناء بنیاد غدیر برای اجرا در نظر گرفته شده است.

حاجی زاده با اشاره به اینکه از این تعداد 70 برنامه در خراسان جنوبی احصاء شده است، گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، راه اندازی کاروان های شادی با رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی و دلجویی از خانواده شهداء به ویژه شهدای سادات از جمله این برنامه ها است.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه ها برپایی جلسات علمی با موضوع امیرالمؤمنین علی ع محور وحدت با حضور شخصیت های برجسته ای از علمای شیعه و سنی است که درباره شخصیت حضرت علی (ع) و نقش ایشان در نزدیک شدن مذاهب اسلامی به یکدیگر گفت و گو می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70برنامه فرهنگی ایام عید غدیر در خراسان جنوبی اجرا می شود

70برنامه فرهنگی ایام عید غدیر در خراسان جنوبی اجرا می شود