مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-25سياسي

مساله ولایت را به فرزندان بیاموزیم


نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه باید به فرزندان خود مسأله ولایت را بیاموزیم، گفت: شیعیان در مناطق مشترک با اهل سنت در عین حال که باید همزیستی مسالمت آمیز با اهل سنت داشته باشند نباید حق ولایت امیرالمؤمنین(ع) را فراموش کنند.

- ایسنا/قم نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه باید به فرزندان خود مسأله ولایت را بیاموزیم، گفت: شیعیان در مناطق مشترک با اهل سنت در عین حال که باید همزیستی مسالمت آمیز با اهل سنت داشته باشند نباید حق ولایت امیرالمؤمنین(ع) را فراموش کنند.

آیت الله سیدمحمد سعیدی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل مؤسسه زائر و مدیر هدایا، نذورات و خزانه داری آستان مقدس با تبریک فرا رسیدن دهه ولایت عنوان کرد: به امید خدا با ثبات در ولایت اهل بیت (ع) هم خودمان، هم خانواده و جامعه مان را بتوانیم در مسیری که اهل بیت(ع) تعیین کردند با موفقیت به پیش ببریم و به وظایف خود عمل کنیم.

وی با اشاره به مناسبت های مهم دهه ولایت، اوج این مناسبت ها را عید سعید غدیر دانست و گفت: خداوند در قرآن پیامبر(ص) را امر به نصب امیرالمؤمنین(ع) به عنوان خلیفه الهی می کند و از پیامبر(ص) می خواهد که به این امر اقدام کند و یک هشدار هم به پیامبر(ص) می دهد که اگر ابلاغ خلافت و ولایت امیرالمؤمنین(ع) را انجام ندهند به وظیفه رسالت خود عمل نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساله ولایت را به فرزندان بیاموزیم

مساله ولایت را به فرزندان بیاموزیم