مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:502021-07-25سياسي

ضرورت توجه و برنامه ریزی برای روضه های خانگی در عزاداری محرم


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ضرورت توجه و رونق روضه های خانگی در محرم 1443هجری قمری با رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از مهم ترین برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری امروز در ششمین گردهمایی مدیران ، معاونان و روسای ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی شهرهای استان در اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به برگزاری باشکوه جشن غدیر و با تاکید بر برنامه ریزی برای برگزاری محرم 1400، تصریح کرد: محرم 1443هجری قمری باید نهضت همگانی برپایی روضه های خانگی در کشور باشد و با توجه به شرایط شیوع این ویروس منحوس (کووید19) برپایی اینگونه مراسمات بسیار در کنترل شیوع این ویروس منحوس اثرگذار خواهد بود .

این مسؤول در ادامه سخنان خود با اشاره به بیانات رهبری معظم انقلاب در خصوص اهمیت برگزاری عزاداری برای حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش ، تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب حتی در این شرایط شیوع ویروس ( کووید19) عزاداری های بیت را حتی با وجود یک نفر تعطیل نکردند و این نشانه اهمیت عزاداری برای حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ماه محرم الحرام است .

شکریان، هیات های مذهبی را مروج گفتمان عاشورایی حضرت سیدالشهداء (ع) دانست و خاطرنشان کرد : هیأت مذهبی کانون ترویج فرهنگ ناب عاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه و برنامه ریزی برای روضه های خانگی در عزاداری محرم

ضرورت توجه و برنامه ریزی برای روضه های خانگی در عزاداری محرم