مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:502021-07-25اقتصادي

معرفی ورق استیل و قیمت بازار ایران و تولید کنندگان


ورق استیل جز یکی از مواردی به شمار می رود که خصوصیت های خاص خود را داشته است و بر پایه آهن ساخته می شود ولی در ساخت ورق استیل از آلیاژهای دیگری نیز استفاده می شود که موجب افزایش مقاومت در برابر ضربه خوردگی، - انعطاف پذیری و غیره خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بهتاک صنعت انرژی، ورق استیل به دو شکل شیت و رول در بازار عرضه می گردد و دارای سطحی صاف و براق بوده و همچنین ضد زنگ می باشد.

اگر بخواهیم در مورد خصوصیت ورق استیل مطلبی را بیان کنیم باید به صورت خلاصه ورق استیل را اینگونه توصیف کنیم که ضد اسید، نسوز و روکش دار است و می توان به صورت براق و مات در بازار آن را خریداری نمود.

ورق استیل در ایران تولید نمی شود و اکثراً در بازار از کشورهای دیگر این ورق وارد می شود که در این رابطه می توان به کشورهایی همانند چین، ژاپن، اوکراین، فرانسه، آلمان، کره جنوبی و تایوان و غیره اشاره نمود و البته در گذشته ها علاوه بر کشورهای ذکر شده این محصول از آلمان، ژاپن و آمریکا بیشتر وارد می شد اما اگر نگاهی به واردات این روزها داشته باشیم کشورهایی نظیر تایوان و چین و کره بیشتر به چشم می خورند و ورق استیل که توسط کشورهای تایوان و کره جنوبی ساخته می شود نسبت به بقیه دارای کیفیت بالاتری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی ورق استیل و قیمت بازار ایران و تولید کنندگان

معرفی ورق استیل و قیمت بازار ایران و تولید کنندگان