مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:502021-07-25سياسي

ابتکار: تلاش برای تحقق عدالت جنسیتی/دولت آینده از «کمند» حمایت کند


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در دولت دوازدهم تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا با همکاری و هم پیمانی با دستگاه های مختلف، تحقق عدالت جنسیتی و توجه به مطالبات و و نیازهای ضروری زنان و تحکیم بنیان خانواده را در اولویت قرار دهیم.

- ابتکار: تلاش برای تحقق عدالت جنسیتی/دولت آینده از کمند حمایت کند ایسنا/فارس معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در دولت دوازدهم تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا با همکاری و هم پیمانی با دستگاه های مختلف، تحقق عدالت جنسیتی و توجه به مطالبات و و نیازهای ضروری زنان و تحکیم بنیان خانواده را در اولویت قرار دهیم.

دکتر معصومه ابتکار شامگاه شنبه دوم مردادماه در آیین اختتامیه رویداد کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر دانشگاه های استان فارس (کمند)، در یک ارتباط تصویری، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد گفت: رویداد کمند حرکتی امیدآفرین و گشایش افق های تازه ای برای دختران دانشجو بود و امیدواریم که همه یدانشگاه های کشور بتوانند این رویداد را اجرا کنند.

او ادامه داد: جای بسی خوشحالی است که توانستیم از اواخر سال 97 کار مشترکی را در قالب رویداد کمند برای تقویت مهارت های کارآفرینی و کسب وکار دختران دانشجو انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: تلاش برای تحقق عدالت جنسیتی/دولت آینده از «کمند» حمایت کند

ابتکار: تلاش برای تحقق عدالت جنسیتی/دولت آینده از «کمند» حمایت کند